Aug/07

10

Sam & Louies pizza coming to lincoln

The song on their website makes me never want to eat their pizza. Can I at least turn the dam song off?

Saw in the paper that they will be opening up a location at 1501 Pine Lake. They have stores in other parts of NE.

Aug/07

10

ewwww ewwww ewwww

Aug/07

10

mwahahahahahaha lol

First let me start off with recognizing my bunnypansche Theresa.

Theresa is the fricking bomb. She loves to tend to our front yard plants.
She let me vent for a good 10 minutes about stressful stuff at work and just nodded along. It felt really good to get it out.
I am unnaturally happy most of the time. A few minutes of getting the strange feeling of stress out ruled.
She is an amazing listenter eventhough I am not.
She keeps our life, the doggies happy, and finances on track. I have to ask her basic questions about shit I should know. Like my age, our plans, and well pretty much everything.
She fricking rules.

Aug/07

9

Miller chill meh…..

Watched Jschwa struggle to suck one down at Duggan’s and well the intoxicants guy convinced me to try it (they sell it as singles). (BTW: that is a sideways thumb in the pic) Light and refreshing with a lime like flavor. The after taste is not too pleasant. I did not notice the salt flavor really. If I wanted a lime brew I would get a mikes, and well I would drink it again, just not on purpose.

Aug/07

9

I like Turtles Kid

It appears that the I like turtles kid has reached superstardom with a slew of videos based on the original. here’s some of my favorites. I couldn’t get them working, anyways you can look at them the old fashioned way.
Edited by BorK

Turtle Kid Being Interviewed By Bill O’Reilly.

Aug/07

9

Funny pix has moved

So I had a funny pix pixelpost page (on the right is the link), but it got hammered with spam really bad and I never updated it. But with flickr I have a new area for funny pix and it has been updated on the right.

gotz me a 1/2 slab from these guys

met up with Mr Wilson (right) and Mr T (part of him on the left), both of Lincolnite.

was my most firstest visit to ribfest.
Good times

<< Latest posts

Older posts >>

Page 1,114 of 1,356« Firstprevious102030previous1,1121,1131,1141,1151,1161,1201,1301,140Last »

About BorK

My pledge: a pic in every post, at least 5 posts a day (cept weekends), and free tiny american flags ($39.95 S&H). Seriously yall, register up and add some stupid / cool stuff here. This is a community, join into it, comment a few times and I will make you an author.

If you wanna contact me, it is "my username" @ gmail.com

Archives

To top