Aug/07

13

kinda sorta beef stroganoff

OK I will come clean. This is beef, noodles, and gravy with sour cream in the gravy. That makes it stroganoffish right? Strogganesque?

Aug/07

13

Shout out to James the uscellular repair dude

Not only did he get it working again, but he replaced the chewed up parts of my case for $30.00.
Good guy with a good attitude. Much cheaper than a new phone.

T was not budging on my “well I gotta buy a new phone anyway, might as well get an iphone schtick.”

Mental note: Do not keep phone in same pocket as pocket bacon, the one with the wallet would be better.

Aug/07

13

Bush Vs Zombies

Aug/07

13

every now and then you need a good nut

Go over to cute overload and see how this nut adventure ends.

Aug/07

12

Put Your Ass UP

Gonna be the hot summer track, I’m telling you. (Kinda NSFW language)

Aug/07

12

don’t call me, I’ll call… oh no I won’t :(

Fuggles got out of our bedrooms friday night and chewed up my shorts. unfortunately my phone was in there.
Sat morn it worked but was pretty smashed up. I cut some of the plastic off, sanded it down, and taped up the hole. Sat eve I got in there and tried to fix it up a bit better. It is pretty much dead now. Gonna see if it can be repaired, but I bet I will be getting a new one.
Wishing I had insurance on it right about now.

Aug/07

12

Colbert made from rubix cubes

Aug/07

12

our simple stew

stew beerorkid

I have talked about making stew on here a few times before, but never gone into how we make it.
I am trying to get some good posts like The Pioneer Woman, but she will always rule at being uber complete in the steps. Our schtew is very basic, but I really would not know what else I would put in it. It is darn nummy.

<< Latest posts

Older posts >>

Page 1,114 of 1,359« Firstprevious102030previous1,1121,1131,1141,1151,1161,1201,1301,140Last »

About BorK

My pledge: a pic in every post, at least 5 posts a day (cept weekends), and free tiny american flags ($39.95 S&H). Seriously yall, register up and add some stupid / cool stuff here. This is a community, join into it, comment a few times and I will make you an author.

If you wanna contact me, it is "my username" @ gmail.com

Archives

To top